Skærm-support

Besked om intet signal

Hver Beetronics-skærm har forskellige videoforbindelser og kanaler. Det er vigtigt, at den anvendte videoforbindelse og den valgte indgangskanal stemmer overens. Dette kan gøres med kontrolknapperne på bagsiden af ​​skærmen eller med den medfølgende fjernbetjening som standard. Som standard er skærmen indstillet til HDMI-kanalen. 

  1. Klik på Input og vælg den kanal, der matcher din tilslutning.
  2. Klik på Enter/Auto for at bekræfte valget.

Hvis kildens opløsning og signal understøttes, er du klar til at installere skærmen. Den er nu klar til brug.

Hvis problemet fortsætter, efter at ovenstående trin er udført, understøttes opløsningen og frekvensen af kildens signal muligvis ikke. I dette tilfælde skal du kontrollere, at kildens signalindstilling matcher de understøttede opløsninger og frekvenser på den pågældende skærm.

Hvis problemet fortsætter, efter at du har prøvet løsningerne ovenfor, bedes du kontakte vores kundeservice. Vi er tilgængelige på arbejdsdage fra 8.30 til 17.30 på 89 88 42 29 eller via e-mail på info@beetronics.dk.

Log ind
Velkommen tilbage
Glemt adgangskode
Jeg er ny her
Opret konto
Indkøbskurv
Din indkøbskurv er tom

Der er ingen produkter i din indkøbskurv

Se vores skærme